4/03/2014

19:50 czwartek





what would jesus do?



muminek wraca pieszo do domu
i rozgląda się szeroko
słońce świeci, a gdzieś z tyłu głowy tli się jeszcze ten ogromny smutek
który sparaliżował mnie wczoraj

chcę iść do przodu!




jutro staż, znikam na trzy dni
boję się, ale...
oby wątpliwości się jutro rozwiały.

-

pół ogrodu przekopane
biała rezydencja staje się częścią mojego serca, nie tylko życia

-

jesteśmy tak blisko a tak daleko, to nic odkrywczego
zniknęła moja blokada, potrafię zrobić pierwszy krok
potrafię być sama, potrafię cieszyć się chwilą samotności
ale nie dziś



4 comments:

  1. jesus would turn water into wine and got drunk with his mates (sprawiłaś, że wpis wybrzmiewa twoim wkładem w prace ogródkowe, u dumbass)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesteś okropna! gdy zabijałaś ogrodowe pająki ja w pocie czoła broniłam mojej podpory pod rurociąg
      jeszcze wiele przed nami, bejb

      Delete
  2. napisać dziś coś miałaś do mnie

    ReplyDelete

mile widziane wszelkie podpisy, imiona czy też adresy (ułatwią mi odpowiedź)