4/14/2014

00:44



najpierw zauważyłam rysę
która pogłębiała się każdego dnia
zamieniła się w szczelinę
jeszcze trochę a będę mogła zajrzeć do środka
nie wiem czy jest sens i nie wiem na co czekam
ale każdy dzień zmienia mnie, zmienia moje myślenie
najbardziej owocne są samotne chwile
i takie cenię najbardziej

(patrząc wstecz to aż niemożliwe)

jestem ciekawa co jest w środku, kim ona jest
i czy będzie dobrym człowiekiem?

-

chciałabym umieć z tobą rozmawiać, przedstawiać swoje myśli z przekonaniem
dużą ilością kolorów i uśmiechu
to nie jest proste, oboje to wiemy
a ja nie umiem już kłamać
więc nigdy więcej nie powiem
"będzie dobrze"
ale wciąż mogę w to wierzyć

-

wreszcie udało mi się zrozumieć co się ze mną dzieje
połączyć w całość niepokojące sygnały z mojego ciała
kolejna rzecz dochodzi do mojej małej listy
która towarzyszyć mi będzie przez całe życie
i od niedawna- sprawiać ból
niefajnie jest być niegroźnym, chorym wariatem



piękne obrazy, słowa i muzyka



ps: znowu ścięłam włosy!

No comments:

Post a Comment

mile widziane wszelkie podpisy, imiona czy też adresy (ułatwią mi odpowiedź)