12/15/2013

destroy everything you touch




sprawiam, że ludzie zwierzają się z najważniejszych rzeczy po raz pierwszy w życiu
stają się mali i bezbronni, nieświadomie zacierają granicę doświadczeń, wieku i życiowych mądrości między nami
 a ja słucham ich spowiedzi z delikatnym uśmiechem
i rozgrzeszam dobrym słowem i radą

jakim cudem potrafię być dobrym przyjacielem, skoro jestem złym człowiekiem?




droga D. odpiszę, gdy będę gotowa. Ale domyślasz się jak jest, pewnie czujesz co się ze mną dzieje.


 ( PS: minęły 3 miesiące od dnia, w którym wszystko się zniszczyło
i wcale nie boli mniej
pozbyłam się jedynie kilku osób z mojego życia
ale nie da się pozbyć wspomnień )



1 comment:

  1. Będę czekać tyle ile to będzie konieczne. Nie spiesz się.

    Kocham Cię, i jestem tutaj, tuż obok Ciebie

    ReplyDelete

mile widziane wszelkie podpisy, imiona czy też adresy (ułatwią mi odpowiedź)