11/05/2013

jak żyć



chciałabym zapytać
jak żyć?
ale nie znam nikogo
kto potrafiłby udzielić mi odpowiedzi na to pytanie
musimy sobie z tym poradzić
po omacku
powolutku
z nutką niepewności
szukać w sobie inspiracji
odrobiny człowieczeństwa



obudź mnie gdy będzie po wszystkim

-

poznań, mam ochotę na spacer, chcę biegać, chcę gotować
nie chcę uczyć się techniki cieplnej czy mechaniki i wytrzymałości materiałów
trzy razy obcięte włosy w ciągu jednego miesiąca
i jutro chyba znów to zrobię.













3 comments:

  1. Godnie Panno Agato, godnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. uniwersalne mądrości (Ty byś na to pytanie odpowiedział 'jedynka', ja to wiem!)

      Delete
  2. Znasz ale z tego co widać zgubiłaś i zapomniałaś chyba już dawno. Nie męcz się. Idź na spacer. Idź biegać. Wracaj na mate. Żyj. Ludzie Cię potrzebują. Ps: Zetnij, a i tak będą rewelacyjne te Twoje kłaki.

    ReplyDelete

mile widziane wszelkie podpisy, imiona czy też adresy (ułatwią mi odpowiedź)