8/06/2013

robię się niegrzeczna




przyłapałam się na tym że tęsknię za poznaniem i białą rezydencją
dawno nie jechałam tramwajem numer pięć
papierosy o północy na piątkowskiej
i stłumiony hałas N21




ale teraźniejszość też jest fajna
kompletujemy nasze wyposażenie sportowe na najbliższy wyjazd
nie mogę się doczekać już jak opanujemy wszystkie zaplanowane trasy
mój chłopak wygląda przesuper w koszulce rowerowej
mam nadzieję że jak już przyjdzie moja
to będę wyglądała równie dobrze.
wzajemnie wkręciliśmy się w sport
to świetna motywacja
porównujemy się na endomondo i planujemy co zrobić by się wzajemnie prześcignąć
i mam całe obszczypane udo
bo Michał chciał koniecznie złapać za moje biegowe tregginsy
co ze względu na materiał graniczy niemal z cudem


boję się wrócić do poznania
nie jestem gotowa by sprostać zadaniom, które postawiłam sama przed sobą


towarzyszy mi zawsze w słuchawkach





No comments:

Post a Comment

mile widziane wszelkie podpisy, imiona czy też adresy (ułatwią mi odpowiedź)