1/03/2016

22:00



ostatnio działo się wiele dobrego
ale akurat dziś
wpadłam w panikę
i strasznie się boję
od 8 godzin nieprzerwanie się boję


są choroby z których nie da się wyzdrowieć
jedynie ich objawy przechodzą w stan uśpienia
przez chwilę dają ci poczuć że panujesz nad swoim światem
po czym wracają i zabierają wszystko

czytanie Norwegian Wood bardzo mi zaszkodziło

minęły dwa tygodnie od mojej ostatniej wizyty w Hiszpanii, za tydzień ponownie tam wracam
końcówkę miesiąca spędzę w świetnym towarzystwie w jednym z najładniejszych miast Włoch 
pokochałam to całym sercem i nie przestanę, wyjście poza strefę komfortu było najlepszym co udało mi się osiągnąć w poprzednim roku


myślę o tym, motywuję swoją głowę i ciało
staram się nie patrzeć na trzęsące się ręce










1 comment:

  1. chociażby nie wiem co się działo nie jesteś z tym sama, pamiętaj Krasnalu.

    ReplyDelete

mile widziane wszelkie podpisy, imiona czy też adresy (ułatwią mi odpowiedź)