6/13/2015

13.06



dwa dni temu, ktoś bliski powiedział mi, że jak to wszystko się skończy
to zostanie mi jedna pozytywna rzecz
pokora
której brakowało mi wcześniej




dzisiaj Krajowy Staż Techniczny Aikido
a ja jadę niedługo na 18 godzin do pracy
no ale "twoje życie w twoich rękach" jak to mawia pewien ironiczny dalajlama
którego z tego miejsca pozdrawiam. :))


nie ma mnie tutaj, bo myślę o zamknięciu tego bloga i stworzenia nowego miejsca w sieci
wypełnionego podróżami (których mam kilka w planie!), jedzeniem, ludźmi i fotografią

póki co muszę połączyć projekty, pracę, naukę i chill na festivalu malta
na bieżąco wrzucam różne głupoty na snapchat, można się pośmiać: athenaie







miłego dnia!


No comments:

Post a Comment

mile widziane wszelkie podpisy, imiona czy też adresy (ułatwią mi odpowiedź)