1/06/2015

lost at sea.



słucham przedpremierowo nowej płyty archive
jest bardzo smutna i bardzo prawdziwa
w kilka godzin wrócił do mnie ten nieznośny stan
bycia gdzieś pomiędzy wszystkim gdzie powinno się być
równie nieznośne jest życie z depresją
która wyczuwa te momenty doskonale
i wypełnia mnie pustką
nieważne co postanowię
ile sobie obiecam
ile planów zapiszę w kalendarzu
i jak wiele nieprzekraczalnych terminów przede mną
ona jest ponad wszystkim

-

mam nadzieję, że przyjdziesz do mnie we śnie
przecież często to robisz
będzie dobrze jak dawniej
będziemy uciekać przed światem
słuchać tej samej muzyki 
gotować coś dobrego
jeździć na rowerze
trzymać się za ręce
planować przyszłość

-

przeczytałam dziś lost at sea po raz kolejny
przez całe moje życie
nic nie oddało tak moich myśli i uczuć
jak ten mały komiks
minęło już kilka lat odkąd go przeczytałam po raz pierwszy
i zmieniła się jedynie interpretacja
 nadal jest bezbłędna


-

w 2014 roku zabrakło mi przede wszystkim zdrowia
więc teraz nie mam dużych oczekiwań
chcę tylko poczuć spokój i bezpieczeństwo
nie obawiać się zaskakującego nagle bólu
chcę też podróżować, poznawać świat
znaleźć miejsce, w którym w przyszłości zamieszkam
w którym nie będę czuła że wciąż biegnę/uciekam

wam życzę z serduszka wszystkiego co najlepsze (buziaki)



10 comments:

  1. Życie z depresją jest strasznie trudne. Ciężko... Trzymaj się.
    Gdzie można posłuchać tej płyty?

    ReplyDelete
    Replies
    1. takie geny, nic nie poradzę. na szczęście nie jestem chodzącym smutasem, często się śmieję i rozbawiam wszystkich dookoła. :)

      http://www.deezer.com/album/9212403 tutaj można słuchać bez ograniczeń, jedynie trzeba mieć założone konto, miłego słuchania!

      Delete
    2. Dziękuję ;) bierzesz leki? Ja od pół roku biorę. Jest lepiej.

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. Masz świadomość jak wiele radości sprawiłaś, ile dobrego dokonałaś i że przyczyniłaś się do naprawy wielu rzeczy w poprzednim roku ? Co pięknego uczyniłaś i jak się zachowałaś pokazując opiekuńczość i najwspanialsze serce tego świata ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. piękne słowa, jednak w mojej głowie widzę tylko to co zrobiłam źle, ile osób skrzywdziłam i ilu spraw nie rozwiązałam tak jak powinnam...

      Delete
    2. Wiem. Chcesz naprawić to spróbuj, potrzeba niewiele sama się z czasem przekonasz. Tylko nie zwlekaj bo potem może być juz za późno. Wtedy dopiero się nie pozbierasz. Mały gest może wiele.

      Delete
  3. Proste. Mało tego, potem łatwiej. Cały sęk w tym abyśmy się nie spóźnili.

    ReplyDelete

mile widziane wszelkie podpisy, imiona czy też adresy (ułatwią mi odpowiedź)