12/19/2014

05:11




kolejna nieprzespana noc
i jeden z najbardziej produktywnych tygodni
jestem z siebie dumna
taki mały muminek geniusz


za 11 godzin będziemy już na autostradzie
odwiedzę miasto, w którym ostatni raz tak naprawdę byłam jakieś 6 lat temu
na wymianie zagranicznej
kiedyś byłam zdolnym dzieckiem i wzorowym uczniem
teraz jestem dużym dzieckiem i wyjątkowym studentem
(z całym spektrum wad i zalet)


mam świadomość tych wszystkich otwartych rozdziałów
które wciąż się za mną ciągną
i przepraszam wszystkich, których zaniedbuję
naprawdę was przepraszam
najwidoczniej
najbardziej ranię tych, których kocham
dawniej cieszyłabym się z porównania do Róży z Małego Księcia
dziś wolałabym być lisem






1 comment:

  1. Twoje playlisty wymiatają! Nie wiem skąd Ty to bierzesz. :)

    ReplyDelete

mile widziane wszelkie podpisy, imiona czy też adresy (ułatwią mi odpowiedź)