2/25/2014

gorzej




gdy tylko wydaje mi się
że poukładałam jakiś fragment życia w swojej głowie
dzieje się coś
że znów jest gorzej i gorzej



w domu było źle, teraz źle jest tutaj
najlepiej byłoby gdzieś pomiędzy
w samochodzie z hipster składanką
i wyłączonym telefonem


cokolwiek robię- jestem w tym sama
pomimo otaczających mnie ludzi
dziwne uczucie


przypomniał mi się list od ciebie
pisany na wykładach i po nocach
wysłany z zapakowanym  ciastkiem z białą czekoladą
kochałeś mnie wtedy tak bardzo






3 comments:

  1. Powodzenia dziś! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie dziękuję; na ketonalu i paracetamolu pisanie egzaminów nie idzie najlepiej- tak słyszałam ;)

      Delete
  2. Co Ci?
    btw. niegrzecznie odpowiadać nie dziękuję. ;-)
    dasz rade, silna dziewucha jesteś - drugiej takiej nie znam!

    ReplyDelete

mile widziane wszelkie podpisy, imiona czy też adresy (ułatwią mi odpowiedź)