11/19/2013

kiedy się obudzę




(nie mam ze sobą nic więcej poza kolejną dawką marudzenia)
mama mówi że jest ze mnie dumna i jest jej mnie żal
bo ostatnio mimo naprawdę wielkich starań 
i masy zaangażowania
doświadczam wyłącznie bolesnych porażek


-



za 18 godzin koncert White Lies 
jakieś 15 minut pieszo stąd
a mnie tam nie będzie
nie mam na to słów
muzyka od zawsze ładuje mnie do dalszego działania
do ustępstw, poświęceń i wytrwałości
a to ważny zespół w moim życiu
kiedyś bardziej, teraz mniej
ale serce jest wierne


czuję jak wszystko się kończy
potrzebuję cię bardziej niż kiedykolwiek

-




mam dziwny stosunek do tej piosenki, kojarzy mi się z dzieciństwem
praktycznie żadnych wspomnień, jedynie niewyraźne obrazy
i uczucie niepokoju, ale czy uzasadnione?

moja pamięć sięga do bardzo wczesnych lat życia
i czasami nie wiem, czy moje myśli to prawdziwe wspomnienia 
ale dziś przypomniało mi się, że pierwszą kostkę rubika dostałam 
kilkanaście lat temu, gdy jako dziecko codziennie odwiedzałam ważną dla mnie osobę w szpitalu
z kostką kojarzę kasztany; to musiała być jesień
i ta osoba powiedziała, że jak uda mi się kostkę ułożyć prawidłowo
to dzięki temu wyzdrowieje ...






No comments:

Post a Comment

mile widziane wszelkie podpisy, imiona czy też adresy (ułatwią mi odpowiedź)