11/29/2012

tyle do zrobienia



29 dni poza domem
jutro wracam
zobaczę się z kotem, obejrzymy wspólnie film, wypiję kawę w salonie z rodzicami, pójdę na premierę teatru w którym powstała mła- Atena w wersji fizycznej, spotkam tych za którymi tęsknię, nacieszę się tą krótką chwilą, by w sobotę wrócić prosto na koncert archive, i zabieram gitarę z domu, i rodzice dumni, że na studiach sobie radzę / nie powinni wiedzieć że za 6 godzin mam laboratoria z fizyki, na których nie wolno zgłaszać moich popularnych niegdyś nieprzygotowań


tyle do zrobienia
tyle do zrobienia
tyle do zrobienia





I LOVED YOU IN THE BEST WAY POSSIBLE

moja mała miłość ostatnio
dziwna jesień tej jesieni

spodziewałam się większej ilości smutnych piosenek słuchanych w tramwaju
ale nie mam czasu, wiesz
wiesz









No comments:

Post a Comment

mile widziane wszelkie podpisy, imiona czy też adresy (ułatwią mi odpowiedź)