6/20/2012

9 dni



(wakacje od 15 maja)


- za 9 dni wyniki matur, jestem człowiek skrajność i takie też będą moje wyniki
- byliśmy na końcu świata w polsce czyli na helu
- 4 punkty karne i 200zł mandatu zamienione na 50 zł, brawo siostrzyczko
- było też opole w elitarnym gronie
- poznań, moje miasto
- pierwszy raz zmieniałam oponę (w ulewie na ruchliwym wyjeździe z brzydkiego miasta)
- piłka nożna jak za dawnych czasów #1
- nocne rozmowy z muzyką lat osiemdziesiątych
- zaczynam powolutku patrzeć w lustro
- upiekłam pyszne ciasto
- umilam sobie życie hrabalem
- pożyczam książki mamie
- wydolność płuc spada
- koto chudnie
- rozmowy w poczekalni u weterynarza
- ładni ludzie w pociagu
- brzydcy ludzie w pociągu
- w poznaniu darmowe wino, brak pracy, umyte po ośmiu latach okna
- chodziłam boso po kałuży
- ładne nowe modeliny
- nowe blizny








6 comments:

  1. Ciesz się wakacjami Maleństwo.
    Takie wakacje, z księciem z bajki i z takimi ludźmi (i mandatmi) to wiesz, na koniec świata i dzien dłużej.
    Matura w górnych skrajnościach.
    Czekam na kolejne nasze spotkanie :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. widzimy się w weekend! obowiązkowo. dziś widziałam się z bliską Ci osobą, pozdrowienia i całusy od zgadnij kogo. tęskno mi bardzo.

      Delete
  2. Czym sobie umilasz życie? :P
    I czemu Ci wydolność płuc spada?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hrabal, pisarz czeski; wytłumaczył mi co to "cipeczka"
      w weekend poznań, widzimy się?

      Delete
  3. Zazdroszczę Ci wakacji. I Opola i Helu. I łażenia boso po kałuży.
    Chudnącego kota nie zazdroszczę. Mój teraz cierpi na nadpobudliwość i mimo że je jak owczarek przypomina raczej marnego szczura.
    A tak chciałabym żeby był leniwym kocurem leżącym na poduszkach.
    Piękne zdjęcia. Szczególnie chłopak w koszuli i bursztynowy stadion. Warszawski też jest piękny ale ten... ma coś w sobie.
    Proszę, publikuj więcej. Częściej:).

    Miłego dnia Ateno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mój kocurek ma dokładnie to samo co Twój kić, znika mi czasem na jakieś kocie maratony! wrócę tu, na stałe, miło czasem rzucić część słów i zdjęć w przestrzeń wartościową, bo takich ludzi tu poznałam i ciągle poznaję nowych. chłopak w koszuli najpiękniejszy :)

      bardzo dziękuję Ci za miłe słowa, pozdrawiam z Poznania gdzie trwa właśnie moich wakacji ciąg dalszy
      całusy, droga Maddie

      Delete

mile widziane wszelkie podpisy, imiona czy też adresy (ułatwią mi odpowiedź)