5/01/2011

facebook





małe ogłoszenie


po wielu rozmowach i namowach zgodziłam się wreszcie założyć konto z pracami na facebook`u. liczę na wasze rady, mam nadzieję że znajome nicki stąd odnajdę tam w twarzach przybranych imieniem i nazwiskiem. będę tam informować o nowych zdjęciach, planach i szukać ślicznych twarzy do zdjęć, mam nadzieję że znajdą się osoby chętne do pomocy i może nawet ktoś kliknie "lubię to" ?












 Dziękuję wszystkim którzy wspierali mnie do tej pory, doceniliście zarówno twórcę i tworzywo, jestem wam bardzo wdzięczna






    

  


5 comments:

  1. Mam nadzieję że nie dodajesz tam więcej zdjęć niż na fbl, w przeciwnym razie nie będę mogła ich oglądać:/ Gratuluję i trzymam kciuki za kolejne sukcesy!:* Chcę mieć sławną siostrę!!:D Ale docenianą przede wszystkim.

    P.S. Zajebiste zdjęcie, ale o tym już wiesz;)

    Mistrz czarnej magii, Woland, wzywa mnie... Do czystego spirytusu jeszcze daleko!!!

    ReplyDelete
  2. urok tego zdjęcia jest niezaprzeczalny, kochana :)

    a co o decyzji na temat facebooka sądzę, to chyba już wiesz :)

    ReplyDelete
  3. merci wam dziewczęta, dzięki że jesteście ze mną :*

    ReplyDelete
  4. Ja zawsze i wszędzie, przecież wiesz;*

    ReplyDelete
  5. a tego to ja nie wiem, ale jest mi niezmiernie miło, również droga nieznajomo!

    ReplyDelete

mile widziane wszelkie podpisy, imiona czy też adresy (ułatwią mi odpowiedź)