4/25/2011

stop motion in my head

 












to miejsce będzie moim analogowym cmentarzem kiedyś, rzucę wszystko w przestrzeń i zostawię.




a to jest rycerz







( uwielbiam to, inspiruję się tym, tworzę  ... )








Dziś oficjalnie stałam się osobą przed którą ostrzegali mnie rodzice. zniszczyłam wszystko. jestem "żywym cynizmem". moja autonomia polega na samodzielnym wdychaniu i wydychaniu powietrza, na rytmicznym biciu mięśnia sercowego, na niedopasowaniu do norm społecznych, do reszty zasad, do innych, tych, tamtych i do was. 
nie szkodzi. 

cieszę się, że cynizm potrafi kochać.




będę tu częściej. mam taką nadzieję. musicie zobaczyć mój prezent bez okazji! 






 
 



5 comments:

  1. (bądź tu częściej)


    dziękuję, niech mile ci się ten obraz wspomina.

    ReplyDelete
  2. Cynizm! Jej... ;D Rzeczywiście potrafi kochać, ale owocem takiej "miłości" jest niekiedy narcyzm. ;]

    Owszem... nie ma nic przyjemnego w "graniu" według ogólnie przyjętych zasad. Czasami jednak trzeba im się poddać, aby "zrobić dobrze" drugiej osobie... (ale to już altruizm).

    Zasady są trafne dopóki nie zaczynają ograniczać naszej osoby w sposób karygodny.

    I uwielbiam tą nutkę. Skąd bierzesz te wszystkie utwory?

    Masz juz te upragnione wpisy na moim blogu ;D
    I fragment książki... ;p

    ReplyDelete
  3. What a lovely video and song. I really like your header too.

    ReplyDelete
  4. Joanno, postaram się. mam problem z trwałością wszystkiego, chaos.

    Pixi, wpadnę dziś do Ciebie i poczytam. widzimy się jutro! stęskniłam się za waszym poczuciem humoru. Skąd biorę te perełki? W zasadzie to przydałby mi się gap year żeby przesłuchać ogrom muzyki i obejrzeć wszystkie filmy zaległe. Tak to już mam, zawsze więcej niż jestem w stanie ogarnąć. Muzyka jest najważniejsza, nie dziwota że jestem uzależniona :) lubię się dzielić moimi odkryciami.

    ReplyDelete
  5. Zmieniłaś wystrój, ale ten też mi się podoba:* piosenka bardzo fajna:) Teledysk mistrzowski! A zdjęcia słitaśne xP podobają mi się. A Ty sie nie emuj! Twoje życie polega na 1000000000 innych rzeczy niż te które wymieniłaś. Mam Ci to uświadamiać po raz kolejny? Przyjedź to pogadamy

    ReplyDelete

mile widziane wszelkie podpisy, imiona czy też adresy (ułatwią mi odpowiedź)